مبلهاي L ؛ 7 راز پنهان براي خريد يک مبل L فوقالعاده

شنبه 14 تير 1399
13:23
هستی دانشور

مدرن باف،مبل‌هاي L بدون شک اختراعي درخشان براي خانه‌هاي شلوغ است. به خصوص اگر خانه شما از فضاي کمتري براي پذيرش تمام مبلمان برخوردار باشد يک مبل L که نه تنها از نظر سايز بلند است بلکه به شما يک فضاي کامل و راحتي براي نشستن هديه مي‌دهد. اين مدل مبل در مديريت فضا نقشي بسيار حياتي را ايفا مي‌کند. اگر شما هم به خريدن يک مبل L فکر مي‌کنيد اما مطمئن نيستيد کدام سبک، اندازه يا پارچه را انتخاب کنيد بهتر است که اين مقاله را تا آخر بخوانيد.

اين راهنماي خريد بي‌نظير توسط کارشناسان فروشگاه اينترنتي مدرن‌باف تهيه شده است. اين راهنما با توصيه‌ها، فکرهاي بکر و نکاتي براي کمک به شما براي خريد يک مبل L مناسب براي منزل پر شده است.

فضاي خود را اندازه‌گيري کنيد.

فضاي خود را اندازه‌گيري کنيد.

همانطور که در بالا اشاره شد مبل‌هاي L يک انتخاب مناسب براي خانه‌هاي فوق‌العاده شلوغ است. اما چرا؟ اين نوع مبل به شما اجازه مي‌دهد که روي آن دراز بکشيد، آن‌ها مي‌توانند نقشه باز فضاي شما را منطقه‌بندي کنند و آن‌ها مي‌توانند به راحتي بسياري از افراد و حتي حيوانات خانگي را جا بدهند.

اولين گام شما در هنگام خريد يک مبل L اندازه‌گيري ميزان فضاي موجود و قابل دسترس شما در اتاق است که شما مي‌خواهيد مبل L خود را در آن قرار بدهيد.

با اندازه‌گيري طول اتاق خود شروع کنيد که شامل امتداد هر دو ديوار است به خصوص اگر شما مبل L خود را در گوشه اتاق قرار مي‌دهيد. به خاطر داشته باشيد که در هر اتاق براي ميزهاي عسلي و هم‌چنين آباژور ايستاده در هر طرف مبل فضايي در نظر بگيريد.

سپس با در نظر گرفتن فرش يا ميزي که در مقابل مبل L قرار خواهد گرفت عمق فضاي خود را اندازه‌گيري کنيد. در آخر ارتفاع فضا را با توجه به هر رادياتور يا قفسه اندازه‌گيري کنيد.

نکته: با استفاده از نوار چسب کاغذي ابعاد مبل جديد خود را روي زمين مشخص کنيد تا ببينيد آيا مناسب است يا خير! انجام کار بسيار ساده است و نياز به زمان زيادي هم ندارد. يک نمونه انجام شده را در ادامه مي‌توانيد ببينيد.

به محض مشخص کردن اندازه اتاق خود شما مي‌توانيد خريد مبل L را آغاز کنيد.

سبک خود را انتخاب کنيد!

سبک‌هاي مختلف و متنوع زيادي براي مبل L وجود دارد. بياييد با هم بعضي از اين طرح‌ها را بررسي کنيم.

مبل L شزلون (Chaise)

مبل L شزلون (Chaise)

اگر مي‌خواهيد که يک مبل L جمع و جور داشته باشيد يک نوع شزلون وجود دارد که تنها چيزي است که شما به دنبال آن هستيد. اين طرح تمام راحتي‌هاي يک مبل راحتي L را بدون ردپايي و اشغال کردن فضاي زيادي در اختيار شما قرار ميدهد. برخي از مبل‌هاي L شزلون هم داراي فضايي براي نگهداري وسايل هستند که در زير آن فضاي بسيار مفيدي براي ذخيره‌سازي کنترل تلويزيون، اسباب‌بازي‌ها، مجله‌ها و حتي پتو وجود دارد.

در دو نوع طرح دست راست و دست چپ موجود است. صندلي‌هاي شزلون در هنگام بيرون کشيدن باکس‌هاي زير آن در هر دو مدل بسيار راحت است.

به دليل طرح‌هاي جمع و جور اين نوع مبل L به زيبايي ميتوان در فضاهاي به نسبت بزرگ با يک چهارپايه زيبا يا يک صندلي راحتي آن‌ها را کار کرد که شيک بودن خودش را نشان دهد.

مبل‌هاي L گوشه‌دار

مبل L گوشه‌دار

اگر شما يک گوشه زشت بدقواره در خانه داريد که به فکر پر کردن آن هستيد يا يک اتاق با شکل نامنظم داريد يا به دنبال يک طرح چشم‌نواز خاص هستيد اين نوع مدل را انتخاب کنيد.

يک مبل L گوشه‌دار يک مبل انعطاف‌پذير در اختيار شما قرار مي‌دهد که براي خانه‌هاي خانوادگي وقتي تصميم گرفتيد که جلوي تلويزيون بشينند و با هم فيلم ببينند مناسب است. در واقع ايده پشت اين طرح پر کردن فضاي نشيمن به طور کامل است. اگر شما يک فضاي نشيمن بزرگ‌تري داريد که نياز به پر کردن دارد يا دوست داريد که از بيشترين فضاي نشستن اتاق کوچک‌تر خود بهره ببريد بهتر است که اين مبل L زيبا را در نظر بگيريد.

مبل L تخت‌شو

مبل L تخت‌شو

آيا در خانه شما يک معتاد تلويزيون يا يک خوره بازي داريد که عاشق ساعت‌ها فيلم ديدن و بازي کردن است؟ حتي دو نفر؟ اگر جواب اين سوال مثبت است پس بهتر است يک مبل‌ L تخت‌شو در بالاي ليست خريد روزانه خود قرار دهيد. با لمس يک دکمه به سادگي و راحتي مي‌توانيد به عقب برگرديد و فورا استراحت کنيد.

در برخي از طرح‌هاي مدرن اين نوع مبل شما مي‌توانيد بدون ترس از خراب شدن رنگ نقاشي ديوار خود آن‌ها را به سمت ديوار هل دهيد و حتي آن را به ديوار بچسبانيد. در اين مدل طراحي پيشاني مبل در هنگام جمع شدن به هيچ عنوان ديوار را لمس نمي‌کند.

يک فضاي مناسب و عالي براي گذراندن يک روز تعطيل در خانه!

مبل L مدولار

مبل L مدولار

آيا شما از آن دسته از افراد هستيد که علاقه داريد هر چيزي را خودتان طراحي کنيد؟ آيا شما هم مثل من به فکر طراحي يک مبل L هستيد؟ پس بهتر است که يک مبل L مدولار را در نظر بگيريد. اين مدل مبل L به شما اين امکان را مي‌دهد تا هر نوع مبلي که دوست داريد را طراحي و ايجاد کنيد. مبل‌هاي L مدولار از انعطاف پذيري بسيار بالايي برخوردار هستند. با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد مطمئن شويد که از هر متر متر خانه استفاده کرده‌ايد.

U شکل

مبل U شکل

بدون شک مبل‌ L به شکل U يک انتخاب بسيار عالي براي خانواده‌هاي پرجمعيت با تعداد زيادي حيوان خانگي که فضا را اشغال ميکنند است.

بهترين قسمت در مورد مبل‌هاي U شکل اين است که آن‌ها بر خلاف بقيه مدل‌ها داراي دو گوشه هستند. بنابراين اين امکان فراهم مي‌شود که هر کسي مکان مورد علاقه خود براي نشستن را انتخاب کند. البته بحث‌هايي وجود خواهد داشت پيرامون اين مساله که کي کجا بشينه؟!

در برخي از مدل‌هاي جديد مبل‌هاي U شکل قابل تنظيم است. اين بدان معنا است که شما مي‌توانيد يک تخت، صندلي شزلون يا يک صندلي ماساژور به آن اضافه کنيد و به راحتي روي آن دراز بکشيد.

مبل L  چستر

مبل L چستر

اگر شما هم عاشق طرح‌هاي کلاسيک يک مبل راحتي هستيد اما به دنبال چيزي هم هستيد که فضاي بيشتري براي دراز کشيدن در اختيار شما قرار بدهد بهتر است که به فکر خريدن يک مبل Lچستر باشيد.

يک مبل چستر با بازوهايي کشيده و پاهايي که مبلمان را از کف جدا مي‌کند به فضاي خانه شما يک ظاهر بي‌انتها مي‌بخشد.

اصلي‌ترين نکته در مورد مبل چستر شايد اين مساله باشد که اين مدل از مبل‌هاي L را مي‌توان در هر اندازه‌اي ساخت و هيچ محدوديت در اين زمينه وجود ندارد. بنابراين مي‌توان از آن‌ها براي طراحي خانه‌هاي کوچکتر هم استفاده کرد.

راست دست يا چپ دست؟

راست دست يا چپ دست؟

هنگام مرور گزينه‌ها و مدل‌هاي مختلف مبل L به صورت آنلاين احتمالا با دو مدل مبل L مواجه شده‌ايد که به دليل ظاهر آن‌ها راست دست و چپ دست شناخته مي‌شوند. اما مساله اصلي انتخاب درست يکي از اين دو طرح است.

در واقع از نظر ظاهري صندلي‌هاي چپ دست صندلي‌هاي کشيده شده در سمت چپ قرار دارند و به همين ترتيب اين صندلي‌ها در مدل راست دست در سمت راست قرار دارند.

دقيقا زماني که شما براي قرار دادن آثار هنري، تزييان و دکوراسيون ديواري خلاق خود برنامه‌ريزي مي‌کنيد بايد براي اين مساله تصميم‌گيري کنيد. همچنين قبل از انتخاب نماي روبرو بايد در مورد چگونگي مبل L خود فکر کنيد.

معمولا انتتهاي طولاني در مقابل يک ديوار قرار مي‌گيرد تا اتاق باز شود و فضاي نشستن بيشتري ايجاد شود اما ممکن است که مبل L نقش يک تقسيم‌کننده را در يک اتاق بسيار بزرگ ايفا کند تا جلوه‌اي دنج به فضاي نشستن شما ببخشد.

رنگ خود را انتخاب کنيد!

رنگ خود را انتخاب کنيد!

پس از تصميم‌گيري در مورد اندازه و چپ‌دست و راست‌دست بودن مبل چالش واقعي خريد مبل L شروع مي‌شود. شايد قبل از هر چيزي از خودتان بپرسيد چه رنگي بهتر است؟

مبل‌هاي L شما کانون اتاق نشيمن شما خواهد بود. بسته به جايي که از نظر دکوراسيون در اختيار داريد ممکن است بخواهيد که دکوري که در نظر گرفتيد سازگار شود. يا حتي شما ممکن است بخواهيد که دکوراسيون را در اطراف مبل L خود قرار دهيد.

در هر صورت رنگ خنثي يکي از بهترين انتخاب‌هاي براي مبل L است. شما بايد در نظر بگيريد که يک مبل L يک خريد بزرگ است که احتمالا مي‌خواهيد سال‌ها بتوانيد از آن استفاده کنيد. بنابراين بهتر است که از يک مبل با کيفيت و رنگ و سبک متنوع و مناسب استفاده کنيد. به اين ترتيب حتي در صورتي‌که ديوارهاي خانه را دوباره رنگ کنيد باز هم مبل L با آن مطابقت دارد.

سايه‌هاي روشن‌تر و خاکستر مي‌توانند ظاهر خانه شما را زيبا کنند اما در عين حال مستعد لکه‌ها هستند. مبل L شما ممکن است هم به عنوان مبل شما باشد و هم يک تخت براي مهمان‌هاي شما باشد. بنابراين بهتر است که براي ظاهري مدرن‌تر و کاربردي‌تر از رنگ آبي تيره يا خاکستري استفاده کنيد. شما مي‌توانيد رنگ‌هاي روشن‌تر را براي بالشتک‌ها استفاده کنيد.

خودتان را با پارچه‌ها سرگرم کنيد!

خودتان را با پارچه‌ها سرگرم کنيد!

حالا که شما درباره اندازه و رنگ و سبک مبل L خود تصميم گرفته‌ايد وقت آن است که يک پارچه زيبا براي آن پيدا کنيد که طراحي شما را به پايان برساند.

از پارچه‌هاي تمام نخ، پشمي‌هاي نرم گرفته تا مخمل‌هاي مخملي و چرم‌هاي گرم پارچه‌اي که شما براي مبل L خود انتخاب مي‌کنيد تاثير به سزايي در احساس و جو فضاي شما و ظاهر اتاق شما خواهد داشت.

شما مي‌توانيد به دنبال پارچه‌هايي باشيد که مناسب خانواده باشند. اين نوع پارچه بايد هم در مقابل لکه مقاوم باشد هم از دوام بالايي برخوردارد باشند. بنابراين مبل L شما براي سال‌ها به همان اندازه روز اول جديد و جذاب به نظر مي‌رسد. برخي از مدل‌ها شما با پرداخت مبلغ اندکي مي‌توانيد از پارچه‌هايي با دوام بسيار بالا حتي 5 سال مقاوم در مورد لکه استفاده کنيد. بدون شک يک سرمايه‌گذاري اندک اما ارزشمند باعث مي‌شود که عمر مبل L شما طولاني‌تر شود.

نکات خريد مبل که فقط فروشندگان مبل آن را مي دانند

مبل L  خود را کجا قرار بدهيم؟

مبل L خود را کجا قرار بدهيم؟

هيچ قانوني براي اينکه به شما بگويد مبل L را بايد در کدام نقطه از خانه قرار بدهيد وجود ندارد. در ضمن هيچ کسي نمي‌تواند شما را مجبور کند که اين مبل را در گوشه خانه بگذاريد. به راحتي مي‎‌توانيد اين مبل را در گوشه اتاق، بين دو اتاق، سراسر اتاق يا حتي وسط اتاق به کار ببريد.

مبل‌هاي L مي‌توانند در وسط اتاق يا در يک طرف آن بسيار عالي کار کنند. اگر چه اين امر بستگي زيادي به اندازه و شکل اتاق شما دارد. در صورت داشتن يک فضاي باز اين مبل مي‌تواند به شما در تقسيم کردن اين فضا به دو بخش با دو عملکرد متفاوت کمک کند.

چه در گوشه اتاق ساکت و خاموش باشد و چه در ميان اتاق خودش را به رخ ديگران بکشد مبل‌هاي L به طور درخشاني براي خانواده‌هاي بزرگ و خانه‌هايي که اغلب ميزبان مهمان‌هاي زيادي هستند بسيار مفيد است. اما نبايد فراموش کرد که اين مدل مبل براي افرادي که عاشق دراز کشيدن هستند هم بسيار عالي است. اگر شما هم عاشق اين کار هستيد بهتر است که هر چه سريع‌تر يک مبل L تهيه کنيد.

لوازم جانبي را اضافه کنيد

اضافه کردن لوازم جانبي

مرحله آخر قسمت سرگرم‌کننده ماجرا است. مبل L خود را تزيين کنيد.

اگر به دنبال يک رنگ خنثي براي مبل L خود رفته‌ايد پس چرا به يک بافت و کوسني که با دقت فراوان گلدوزي شده است فکر نمي‌کنيد؟ از طرف ديگر اگر به دنبال رنگي جسورانه‌تر براي مبل خود رفته‌ايد چرا آن رنگ را در فرش، تابلوهاي هنري و لوازم جانبي خود در نظر نمي‌گيريد که به عمق طرح خود اضافه کنيد؟

هدف شما اين است که اطمينان حاصل کنيد که تمام لوازم جانبي شما در کنار هم زيبا هستند تا يک فضاي کامل احساس شود.

اميدواريم که اين پست رمز و راز خريد بي عيب را در اختيار شما گذاشته باشد. اگر اين چند راهنمايي ساده خريد مبل L را دنبال کنيد ديگر هيچ وقت پا روي مبل جديد ديگر خود قرار نخواهيد داد.

نگران تحويل مبل L خود هم نباشيد. شما به راحتي مي‌توانيد ابتدا مبل مورد نظر خود را از بين محصولات فروشگاه اينترنتي مدرن‌باف انتخاب کنيد و بعد در خانه تحويل بگيريد.

Sources:

TOP 5 TIPS TO BUYING A CORNER SOFA

مبل‌هاي L ؛ 7 راز پنهان براي خريد يک مبل L فوق‌العاده

خريد مبلمان L

خريد مبلمان استيل


[ بازدید : 484 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به علاقه مندی های من است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]